(22-Jul-2018) NOTICE: Mockforums.net has been upgraded. Please post any issues/queries. Thank you!


Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pokemon GO in Taiwan
#1
https://www.youtube.com/watch?v=MoYjVTbLWyo

https://www.yahoo.com/news/pokemon-may-j...59887.html


Good game not sure if it's this fun though playing with a thousand people at one time.
Reply
#2


I only just recently found out who Pokemon is.
[Image: Zy3rKpW.png]
Reply
#3
(08-22-2016, 11:52 AM)Pokemon999 Wrote: https://www.youtube.com/watch?v=MoYjVTbLWyo

https://www.yahoo.com/news/pokemon-may-j...59887.html


Good game not sure if it's this fun though playing with a thousand people at one time.

Trying playing it nekkid. I hear it tends to thin the crowds.
Reply
#4
(08-22-2016, 06:05 PM)Clang McFly Wrote:
(08-22-2016, 11:52 AM)Pokemon999 Wrote: https://www.youtube.com/watch?v=MoYjVTbLWyo

https://www.yahoo.com/news/pokemon-may-j...59887.html


Good game not sure if it's this fun though playing with a thousand people at one time.

Trying playing it nekkid. I hear it tends to thin the crowds.

With many here, it would have the opposite result.
Reply
#5
There's a lot of things I do naked but picking blueberries aint one of em. Neither is changing a muffler. Or a tire...........yeah, a tire.
You couldn't get a clue during the clue mating season in a field full of horny clues if you smeared your body with clue musk and did the clue mating dance.
Reply
#6
Try pickling cucumbers.
(Just don't send them in the mail...)
Reply
#7
Gotta think any activity requiring bending or stooping or comforting would be a minimum gymshorts requirement. At the very least.
Thank god I am oblivious to the opinions of others while caught in the blinding splendor of my own cleverness.
Reply
#8
Lol. Thats a trendy student area in Taipei. I'm from Taiwan. Smiley_emoticons_smile
THANK YOU FOR POT SMOKING
Reply
#9
What is your favorite Taiwanese dish other than crunchy bum fun with peanuts?
Reply
#10


That sounds revolting.
[Image: Zy3rKpW.png]
Reply
#11
(01-06-2017, 05:48 PM)sally Wrote: What is your favorite Taiwanese dish other than crunchy bum fun with peanuts?
Taiwanese food is Chinese food being that Taiwan is either part of China or China is part of Taiwan depending on your political view. But my fav food ever is Xiaolongbao. I have no idea what its called in English. Ive heard it called all sorts of things including Chinese pies. I thought that was funny. How about you? Whats yours?
THANK YOU FOR POT SMOKING
Reply
#12
(08-22-2016, 09:04 PM)Maggot Wrote: There's a lot of things I do naked but picking blueberries aint one of em. Neither is changing a muffler. Or a tire...........yeah, a tire.



Reply
#13
I'm not really up on my Asian Cuisine except for the American Chinese food you get here and see on every menu. But I've had something just simply called bao and it's like a steamed filled bun or dumpling. I had it at Morimoto's restaurant and if that's what it is, then yeah that's my favorite Chinese/Taiwanese food too. They were so good we ordered more.
Reply
#14
(01-06-2017, 03:16 PM)Som Yung Ho Wrote: Lol. Thats a trendy student area in Taipei. I'm from Taiwan. Smiley_emoticons_smile

So you were Made in Taiwan?

*giggle*

Mind if I check your label?hah
Reply
#15
(01-06-2017, 09:03 PM)sally Wrote: I'm not really up on my Asian Cuisine except for the American Chinese food you get here and see on every menu. But I've had something just simply called bao and it's like a steamed filled bun or dumpling. I had it at Morimoto's restaurant and if that's what it is, then yeah that's my favorite Chinese/Taiwanese food too. They were so good we ordered more.
They are nice and come in many flavours. Kind of a light lunch or random snack sort of thing. Was it one with just beef kinda compressed mince in it?
THANK YOU FOR POT SMOKING
Reply
#16
(01-06-2017, 11:21 PM)Clang McFly Wrote:
(01-06-2017, 03:16 PM)Som Yung Ho Wrote: Lol. Thats a trendy student area in Taipei. I'm from Taiwan. Smiley_emoticons_smile

So you were Made in Taiwan?

*giggle*

Mind if I check your label?hah
I was going to get that tattooed on my upper back. Or bum cheek, but no one ever wants to look at my bum. So, sure, Ill just dust it off and you can have a very good look. Smiley_emoticons_wink
THANK YOU FOR POT SMOKING
Reply
#17
(01-06-2017, 11:56 PM)Som Yung Ho Wrote:
(01-06-2017, 09:03 PM)sally Wrote: I'm not really up on my Asian Cuisine except for the American Chinese food you get here and see on every menu. But I've had something just simply called bao and it's like a steamed filled bun or dumpling. I had it at Morimoto's restaurant and if that's what it is, then yeah that's my favorite Chinese/Taiwanese food too. They were so good we ordered more.
They are nice and come in many flavours. Kind of a light lunch or random snack sort of thing. Was it one with just beef kinda compressed mince in it?

These are what we got, I looked up the menu. They also had ones made with chicken.


Kakuni Pork Bao - 2 pcs

steamed buns, braised pork belly, lettuce, spicy mayo
Reply
#18
Oh yea. True sorry. They are usually pork. Its been over a year since I went home. I miss them... soooooo much! Don't eat the chicken ones. They are shit.
THANK YOU FOR POT SMOKING
Reply
#19
(01-06-2017, 11:58 PM)Som Yung Ho Wrote:
(01-06-2017, 11:21 PM)Clang McFly Wrote:
(01-06-2017, 03:16 PM)Som Yung Ho Wrote: Lol. Thats a trendy student area in Taipei. I'm from Taiwan. Smiley_emoticons_smile

So you were Made in Taiwan?

*giggle*

Mind if I check your label?hah
I was going to get that tattooed on my upper back. Or bum cheek, but no one ever wants to look at my bum. So, sure, Ill just dust it off and you can have a very good look. Smiley_emoticons_wink

Big surprise
Reply
#20
(01-06-2017, 08:41 PM)Som Yung Ho Wrote:
(01-06-2017, 05:48 PM)sally Wrote: What is your favorite Taiwanese dish other than crunchy bum fun with peanuts?
Taiwanese food is Chinese food being that Taiwan is either part of China or China is part of Taiwan depending on your political view. But my fav food ever is Xiaolongbao. I have no idea what its called in English. Ive heard it called all sorts of things including Chinese pies. I thought that was funny. How about you? Whats yours?
I'm partial to the #27
Reply